OhShip

OhShipOhShipuser
Hinnoittelu
Yrityksille
UKK
Ota yhteyttä

Tarvitsetko apua?

Täältä löydät useiten kysytyt kysymyksemme.

Ota yhteyttä, jos sinulla on muita kysymyksiä!

Eväste- ja tietosuojakäytäntö

Mikä on OhShip ja miten se toimii?
  • OhShip on alusta, jonka avulla voit helposti vertailla eri kuljetusyritysten kuten DHL:n ja UPS:n toimitushintoja ja -palveluita. Voit ostaa lähetysetiketin suoraan verkkosivuiltamme, tulostaa sen ja jättää paketin palvelupisteeseen tai tilata noudon.

OhShipin käyttäminen on hyvin yksinkertaista.

  1. Anna tiedot lähettäjän ja vastaanottajan sijainnista.
  2. Syötä paketin tiedot.
  3. Lisää lähettäjän ja vastaanottajan nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköposti.
  4. Valitse kuljetusyritys ja toimitustapa.

Kun olet ostanut lähetysetiketin, tulosta se ja kiinnitä se pakettiin.

Olemme laatineet ohjeoppaan tänne.

Toimita paketti palvelupisteeseen tai tilaa nouto DHL:ltä tai UPS:ltä. Voit seurata sitä yksilöllisellä seurantakoodilla.

Mitä hyötyä on käyttää OhShipiä suoraan kuljetusyhtiön sijaan?
  • OhShip yksinkertaistaa lähetysprosessia antamalla sinun vertailla hintoja useilta kuljetusyhtiöiltä yhdestä paikasta. Tarjoamme helppokäyttöisen alustan etikettien ostamiseen ja lähetysten seurantaan. Säästä jopa 80% verrattuna suoraan kuljetusyhtiöön.
Onko henkilötietoni ja maksutietoni turvassa käyttäessäni OhShipiä?
  • Kyllä, pidämme tietoturvaa erittäin tärkeänä. Käytämme alan standardin mukaista salausta ja tietoturvakäytäntöjä suojellaksemme henkilötietojasi ja maksutietojasi.
Kuinka otan yhteyttä OhShipin asiakaspalveluun?
  • Voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme verkkosivujemme yhteydenottolomakkeen kautta täällä. Pyrimme vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin mahdollisimman nopeasti.

Mitä kuljetusyrityksiä voin käyttää OhShipin kautta?
  • Tällä hetkellä tarjoamme toimituspalveluita DHL:n ja UPS:n kautta. Tulevaisuudessa saatamme lisätä muita kuljetusyrityksiä tarjotaksemme lisää vaihtoehtoja.
Minkälaisia toimituspalveluita on saatavilla (esim. pikatoimitus, vakiotoimitus)?
  • Tarjoamme useita eri toimitusvaihtoehtoja, kuten pikatoimituksia ja vakiotoimituksia, riippuen kuljetusyrityksestä ja kohteesta. Näet saatavilla olevat vaihtoehdot ja arvioidut toimitusajat vertaillessasi hintoja sivustollamme.
Voinko lähettää paketteja kansainvälisesti OhShipillä?
  • Kyllä, OhShipin kautta voit lähettää myös kansainvälisiä lähetyksiä. Tarjoamme kansainvälisiä toimituksia yhteistyökumppaneidemme kautta.
Onko mitään rajoituksia sille, mitä voin lähettää?
  • Kyllä, jotkin esineet on kielletty tai rajoitettu lähetyksessä, kuten vaaralliset aineet, syttyvät nesteet ja muut vastaavat tuotteet. Tarkista valitsemasi kuljetusyrityksen ehdot saadaksesi täydellisen listan. Kielletyt tuotteet löytyvät täältä.

Lue täältä, mitä et saa pakata lähetykseen

DHL:N KIELLETYT JA RAJOITETUT TUOTTEET – MITÄ VOIT JA ET VOI LÄHETTÄÄ

mitä voit ja et voi lähettää?

Voinko varata noudon paketilleni?
  • Kyllä, voit varata noudon DHL:ltä tai UPS:ltä. Voit valita tämän vaihtoehdon ostaessasi lähetysetiketin OhShipin kautta, jos se on saatavilla.
Miten löydän lähimmän jättöpaikan?
  • Löydät lähimmän jättöpaikan Palvelupisteet-sivultamme täältä. Syötä vain postinumero ja osoite hakeaksesi lähialueen pisteet.

Miten OhShip määrittää toimituskulut?
  • Toimituskulut määräytyvät useiden tekijöiden perusteella, kuten paketin painon ja mittojen, kohdemaan sekä valitsemasi toimitustavan mukaan. OhShip hakee reaaliaikaiset hinnat yhteistyökumppaneiltaan tarjotakseen tarkimman hinnan.
Sisältyykö hintaan piilokuluja tai lisämaksuja?
  • Ei, OhShipin käytössä ei ole piilokuluja tai lisämaksuja. Hinta, jonka näet verkkosivustollamme, on se hinta, jonka maksat lähetysetiketistä.
Mitä maksutapoja hyväksytte?
  • Hyväksymme useita maksutapoja, kuten Visa, MasterCard, MaestroCard, JCB, American Express ja Diners Card.
Sisältävätkö hinnat arvonlisäveron?
  • Kyllä, kaikki OhShipin näyttämät hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV).

Kuinka voin seurata pakettiani?
  • Voit seurata pakettiasi lähetysetiketissä olevan seurantakoodin avulla. Kirjoita seurantakoodi kotisivumme "Seuraa pakettia" -kenttään täällä.
Mitä teen, jos pakettini viivästyy?
  • Jos pakettisi on viivästynyt, tarkista ensin seurantatiedot päivitysten varalta. Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai huolia, ota yhteyttä asiakastukeemme täällä, niin autamme sinua ottamaan yhteyttä kuljetusyhtiöön.
Mitä tapahtuu, jos pakettini katoaa tai vahingoittuu?
  • Jos pakettisi katoaa tai vahingoittuu toimituksen aikana, voit tehdä reklamaation. Ota meihin yhteyttä lomakkeen kautta täällä, ja palaamme asiaan mahdollisimman pian. Yleisesti ottaen noudatamme kuljetusyhtiöiden korvauskäytäntöjä.
Mitä jos seuranta ei päivity?
  • Joskus seurannan päivittyminen voi kestää. Jos et näe päivityksiä 24–48 tunnin kuluessa, ota yhteyttä asiakastukeemme täällä ja anna seurantakoodisi – selvitämme asian.
Mitä tapahtuu, jos vastaanottaja kieltäytyy vastaanottamasta pakettia?
  • Jos vastaanottaja kieltäytyy ottamasta pakettia vastaan, se palautetaan yleensä lähettäjälle. Lähettäjä saattaa joutua maksamaan palautuskulut.

Kuinka luon tilin OhShip-palveluun?
  • Voit luoda ilmaisen tilin verkkosivustollamme täällä. Tilin avulla voit hallita lähetyksiäsi helpommin ja seurata tilaushistoriaasi.
Tarvitsenko tilin käyttääkseni OhShipiä?
  • Et tarvitse tiliä käyttääksesi palveluamme. Tilin luominen on kuitenkin maksutonta ja tekee tulevista lähetyksistä helpompia, sillä tietosi tallennetaan.
Kuinka voin muuttaa tilitietojani?
  • Voit muuttaa tilitietojasi kirjautumalla sisään ja menemällä "Oma tili" -osioon.
Kuinka voin nollata salasanani?
  • Voit nollata salasanasi klikkaamalla "Unohtuiko salasana?" -linkkiä kirjautumissivulla täällä.

Kuinka tulostan lähetysetiketin?
  • Kun olet ostanut lähetysetiketin, saat linkin sen lataamiseen ja tulostamiseen. Tarvitset tulostimen etikettiä varten.
Millaista paperia tulisi käyttää etikettien tulostamiseen?
  • Suosittelemme käyttämään tavallista A4-paperia. Varmista, että etiketti tulostuu selkeästi ja on helposti luettavissa.
Kuinka kiinnitän etiketin pakettiin?
  • Kiinnitä etiketti tukevasti pakettiin kirkkaalla teipillä. Varmista, että koko etiketti näkyy eikä viivakoodi ole peitetty.
Tarjoatteko pakkaustarvikkeita?
  • Emme tällä hetkellä tarjoa pakkaustarvikkeita. Sinun tulee hankkia omat laatikot, teipit ja muut tarvittavat materiaalit.
Mitkä ovat pakkausohjeenne?
  • Varmista, että paketti on pakattu huolellisesti vaurioiden estämiseksi kuljetuksen aikana. Käytä sopivia suojausmateriaaleja, kuten kuplamuovia tai pakkauspehmusteita, erityisesti särkyville tuotteille.
Kuinka kauan lähetysetiketti on voimassa?
  • Etiketti on voimassa 30 päivää ostopäivästä. Pakettia ei tarvitse lähettää heti, mutta huomaathan, että käyttämättömiä etikettejä ei hyvitetä.
Tein virheen etiketissäni – voinko saada hyvityksen?
  • Voimme peruuttaa etiketin ja palauttaa summan maksutavallesi tai auttaa sinua korjaamaan virheen. Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian tästä ja liitä mukaan etiketti tai seurantakoodi.
Voinko saada hyvityksen käyttämättömästä etiketistä?
  • Valitettavasti OhShip ei voi hyvittää käyttämättömiä etikettejä. Lisätietoja saat OhShipin käyttöehdoista.
OhShipOhShip

Product

OhShip

Asiakaspalvelu


Virallinen logistiikkakumppani

OhShip DHLOhShip UPS

© OhShip 2025