OhShip

OhShipOhShipuser
Pricing
Business
FAQ
Blog
Contact

Tarvitsetko apua?

Täältä löydät useiten kysytyt kysymyksemme.

Ota yhteyttä, jos sinulla on muita kysymyksiä!

Eväste- ja tietosuojakäytäntö

  • OhShip on alusta, jonka avulla voit helposti vertailla eri kuljetusyritysten kuten DHL:n ja UPS:n toimitushintoja ja -palveluita. Voit ostaa lähetysetiketin suoraan verkkosivuiltamme, tulostaa sen ja jättää paketin palvelupisteeseen tai tilata noudon.

OhShipin käyttäminen on hyvin yksinkertaista.

  1. Anna tiedot lähettäjän ja vastaanottajan sijainnista.
  2. Syötä paketin tiedot.
  3. Lisää lähettäjän ja vastaanottajan nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköposti.
  4. Valitse kuljetusyritys ja toimitustapa.

Kun olet ostanut lähetysetiketin, tulosta se ja kiinnitä se pakettiin.

Olemme laatineet ohjeoppaan tänne.

Toimita paketti palvelupisteeseen tai tilaa nouto DHL:ltä tai UPS:ltä. Voit seurata sitä yksilöllisellä seurantakoodilla.

  • OhShip yksinkertaistaa lähetysprosessia antamalla sinun vertailla hintoja useilta kuljetusyhtiöiltä yhdestä paikasta. Tarjoamme helppokäyttöisen alustan etikettien ostamiseen ja lähetysten seurantaan. Säästä jopa 80% verrattuna suoraan kuljetusyhtiöön.

  • Kyllä, pidämme tietoturvaa erittäin tärkeänä. Käytämme alan standardin mukaista salausta ja tietoturvakäytäntöjä suojellaksemme henkilötietojasi ja maksutietojasi.

  • Voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme verkkosivujemme yhteydenottolomakkeen kautta täällä. Pyrimme vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin mahdollisimman nopeasti.

  • Tällä hetkellä tarjoamme toimituspalveluita DHL:n ja UPS:n kautta. Tulevaisuudessa saatamme lisätä muita kuljetusyrityksiä tarjotaksemme lisää vaihtoehtoja.

  • Tarjoamme useita eri toimitusvaihtoehtoja, kuten pikatoimituksia ja vakiotoimituksia, riippuen kuljetusyrityksestä ja kohteesta. Näet saatavilla olevat vaihtoehdot ja arvioidut toimitusajat vertaillessasi hintoja sivustollamme.

  • Kyllä, OhShipin kautta voit lähettää myös kansainvälisiä lähetyksiä. Tarjoamme kansainvälisiä toimituksia yhteistyökumppaneidemme kautta.

  • Kyllä, jotkin esineet on kielletty tai rajoitettu lähetyksessä, kuten vaaralliset aineet, syttyvät nesteet ja muut vastaavat tuotteet. Tarkista valitsemasi kuljetusyrityksen ehdot saadaksesi täydellisen listan. Kielletyt tuotteet löytyvät täältä.

Lue täältä, mitä et saa pakata lähetykseen

DHL:N KIELLETYT JA RAJOITETUT TUOTTEET – MITÄ VOIT JA ET VOI LÄHETTÄÄ

mitä voit ja et voi lähettää?

  • Kyllä, voit varata noudon DHL:ltä tai UPS:ltä. Voit valita tämän vaihtoehdon ostaessasi lähetysetiketin OhShipin kautta, jos se on saatavilla.

  • Löydät lähimmän jättöpaikan Palvelupisteet-sivultamme täältä. Syötä vain postinumero ja osoite hakeaksesi lähialueen pisteet.

  • Toimituskulut määräytyvät useiden tekijöiden perusteella, kuten paketin painon ja mittojen, kohdemaan sekä valitsemasi toimitustavan mukaan. OhShip hakee reaaliaikaiset hinnat yhteistyökumppaneiltaan tarjotakseen tarkimman hinnan.

  • Ei, OhShipin käytössä ei ole piilokuluja tai lisämaksuja. Hinta, jonka näet verkkosivustollamme, on se hinta, jonka maksat lähetysetiketistä.

  • Hyväksymme useita maksutapoja, kuten Visa, MasterCard, MaestroCard, JCB, American Express ja Diners Card.

  • Kyllä, kaikki OhShipin näyttämät hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV).

  • Voit seurata pakettiasi lähetysetiketissä olevan seurantakoodin avulla. Kirjoita seurantakoodi kotisivumme "Seuraa pakettia" -kenttään täällä.

  • Jos pakettisi on viivästynyt, tarkista ensin seurantatiedot päivitysten varalta. Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai huolia, ota yhteyttä asiakastukeemme täällä, niin autamme sinua ottamaan yhteyttä kuljetusyhtiöön.

  • Jos pakettisi katoaa tai vahingoittuu toimituksen aikana, voit tehdä reklamaation. Ota meihin yhteyttä lomakkeen kautta täällä, ja palaamme asiaan mahdollisimman pian. Yleisesti ottaen noudatamme kuljetusyhtiöiden korvauskäytäntöjä.

  • Joskus seurannan päivittyminen voi kestää. Jos et näe päivityksiä 24–48 tunnin kuluessa, ota yhteyttä asiakastukeemme täällä ja anna seurantakoodisi – selvitämme asian.

  • Jos vastaanottaja kieltäytyy ottamasta pakettia vastaan, se palautetaan yleensä lähettäjälle. Lähettäjä saattaa joutua maksamaan palautuskulut.

  • Voit luoda ilmaisen tilin verkkosivustollamme täällä. Tilin avulla voit hallita lähetyksiäsi helpommin ja seurata tilaushistoriaasi.

  • Et tarvitse tiliä käyttääksesi palveluamme. Tilin luominen on kuitenkin maksutonta ja tekee tulevista lähetyksistä helpompia, sillä tietosi tallennetaan.

  • Voit muuttaa tilitietojasi kirjautumalla sisään ja menemällä "Oma tili" -osioon.

  • Voit nollata salasanasi klikkaamalla "Unohtuiko salasana?" -linkkiä kirjautumissivulla täällä.

  • Kun olet ostanut lähetysetiketin, saat linkin sen lataamiseen ja tulostamiseen. Tarvitset tulostimen etikettiä varten.

  • Suosittelemme käyttämään tavallista A4-paperia. Varmista, että etiketti tulostuu selkeästi ja on helposti luettavissa.

  • Kiinnitä etiketti tukevasti pakettiin kirkkaalla teipillä. Varmista, että koko etiketti näkyy eikä viivakoodi ole peitetty.

  • Emme tällä hetkellä tarjoa pakkaustarvikkeita. Sinun tulee hankkia omat laatikot, teipit ja muut tarvittavat materiaalit.

  • Varmista, että paketti on pakattu huolellisesti vaurioiden estämiseksi kuljetuksen aikana. Käytä sopivia suojausmateriaaleja, kuten kuplamuovia tai pakkauspehmusteita, erityisesti särkyville tuotteille.

  • Etiketti on voimassa 30 päivää ostopäivästä. Pakettia ei tarvitse lähettää heti, mutta huomaathan, että käyttämättömiä etikettejä ei hyvitetä.

  • Voimme peruuttaa etiketin ja palauttaa summan maksutavallesi tai auttaa sinua korjaamaan virheen. Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian tästä ja liitä mukaan etiketti tai seurantakoodi.

  • Valitettavasti OhShip ei voi hyvittää käyttämättömiä etikettejä. Lisätietoja saat OhShipin käyttöehdoista.
OhShipOhShip

Product

OhShip

Customer service


Official Logistics Partner

OhShip DHLOhShip UPS

© OhShip 2025